30 dienų „grikių“ iššūkis medicinai neįveikiamoms ligoms atsikratyti

38103

Lietuvos vegetarų motina tituluojama 86 metų chemijos mokslų daktarė, docentė Ksavera Vaištarienė tvirtina, kad daugelį neva nepagydomų ligų galima įveikti pakeitus mitybą – atsisakius mėsos, pasninkaujant, laikantis grikių dietos. Moters praktikoje daugybė atvejų, kai jos konsultuoti žmonės pasveiko, nors medikai juos jau buvo nurašę. Kovo 1-31 d. K. Vaištarienė kviečia visus jungtis 30 dienų „grikių“ iššūkiui.

50-ies metų įveikusi „nepagydomas“ ligas: Bechterevo ligą ir reumatoidinį artritą Lietuvos sveikuolių sąjungos garbės narė Ksavera Vaištariene nuo to laiko nesirgo ir nevartojo jokių vaistų. Save laimingiausia moterimi Lietuvoje vadinanti mokslų daktarė dalijasi patirtimi kaip atsikratyti tradicinei medicinai neįkandamų ligų. „Turime kuo daugiau kalbėti apie mitybos galią. Žmogus gali išgydyti save. Aišku, keisti įpročius reikia valios. Apie tai kalbėsime ir iššūkio metu“, – tvirtino K. Vaištarienė.

„Prieš 8-9 mėn. į mane kreipėsi 34 m. Rūta, auginanti dvi mergytes (6 ir 2 m.). Sirgo reumatoidiniu artritu. Juk čia mano liga buvo, turėjau ką pasakyti jai. Moteris 4-5 metus gėrė nuskausminamuosius vaistus, nes nieko geriau nėra, atvažiavo pas mane su sutinusia dešine koja ir dešine rankos plaštaka, šlubuodama, vos užlipo laiptais. Vaistus gėrė nėštumo ir žindymo metu, todėl mergaitė gimė neįgali: negirdi, nevaikšto, nekalba. Bet kas, pažiūrėjęs į moters veidą, galėjo pasakyti, kad ji serga mažakraujyste..“, – prisimena K. Vaištarenė

Viena pirmųjų Lietuvos sveikuolių patarė moteriai pakeisti mitybą: „Ji labai sąžiningai ėmėsi grikių pasninko. Du kartus į savaitę: pradžioje ir pabaigoje ji valgydavo nedidelį kiekį brinkintų grikių ir gėrė nedaug vandens. Įtraukė ir savo mažąją dukrytę. Po to išbandė sausą 6 ir 4 dienų badavimą. Po 2 mėn. moters kūno tinimai sumažėjo, vaistų nebereikėjo, o mergaitė po mėnesio pradėjo vaikščioti, numetė svorio. Kai man paskambino ir pasakė, kad 4 metus nesėdėjusi ant dviračio, šią vasarą prie jūros juo važinėjosi, jaučiasi labai gerai, nusiteikusi optimistiškai“

Ksavera Vaištarienė prisimena ir gerokai senesnę, tačiau labai įstrigusią istoriją, kai prieš 15 m. gavo laišką iš 25 m. ukmergiškio vaikino. Jame buvo rašome, kad vaikinas labai blogai jaučiasi, nevalingai šlapinasi į lovą kas naktį, kambarys dvokia, draugai negali ateiti, saujomis geria vaistus, kurie niekuo nepadeda. Sveikuolė surašė jam grikių pasninko ir vegetarinės mitybos taisykles, pasiūlė kuriam laikui atsiakyti pieno produktų, parašė ir savo telefoną.

„Po dviejų mėnesių jis paskambino, pasakojo, kad gavo mano laišką tuo metu, kai ant stalo garavo lėkštė sriubos, kurioje 1,5 cm sluoksniu plaukiojo riebalai, o antras patiekalas buvo garuojantis kumpis. Jis taip patikėjo tuo, ką jam rašiau, kad sriubą išpylė į tualetą, o kumpį į kiemą šunims išnešė… Dėkodamas už pagalbą vaikinas tikino, kad jo problemos išsisprendė: nebesišlapina naktimis, nebesapnuoja košmariškų sapnų, tris kartus sumažino vaistų kiekius, vaikšto pas draugus ir moko juos kaip reikia gyventi. Daugiau neturiu iš jo žinių, bet tiku, kad jis yra gerame kelyje“, – džiaugiasi daugeliui žmonių sugebėjusi padėti moteris.

Dar viena istorija, kurią su šypsena atsimena Ksavera, 75 m. kaunietės Aldonos, kurios svoris buvo per didelis, ji jautėsi blogai, kankino nemiga, neaiškūs galvos skausmai, sunkiai vaikščiojo. „Aldona užsirašė ką reikia daryti: kas antrą dieną grikių pasninkas tris mėnesius, o kitomis dienomis vegetarinė mityba. Atvažiuoja pas mane po 3 mėn. numetusi 20 kg, bėgioja kaip vijurkas, atvežė kitą storulę pas mane pasikonsultuoti“, – juokiasi pašnekovė.

Ksavera Vaištarienė, skelbdama 30 dienų „grikių“ iššūkį kviečia jungtis ne tik tuos, kurie turi įvairiausių negalavimų ir ligų, sunkiai įveikiamų tradicinei medicinai, bet ir visos, norinčius pavasarį pasitikti lengvesniu ir švaresniu kūnu.

Iššūkiui specialiai sukurta Facebook grupė „30 dienų iššūkis“, kur žmonės gali jungtis. Ten nuo kovo 01 d. bus pateikiamos rekomendacijos, K. Vaištarienė atsakys į iššūkio dalyviams kylančius klausimus.

www.sveikuoliai.lt

DALINTIS

68 KOMENTARAI

  1. Laba diena,
    Norėčiau prisijungti prie iššūkio. Gal galėčiau gauti tikslią informaciją, kaip šios dietos laikytis.
    Pagarbiai, Aušra

  2. Norėčiau daugiau informacijos apie grikių dietą. Ar valgoma TIK grikiai, ar yra dar kokių rekomendacijų?
    Turiu labai seną problemą – limfedemą. Ar galima jos atsikratyti, ar bent palengvinti.

    Pagarbiai. Aurelija

  3. Noriu prisijungti prie šio iššūkio. Turiu nemažai problemų, norėčiau gauti išsamesnę informacija. Būsiu labai dėkinga. Aldona

  4. Labas vkaras,
    Norėčiau prisijungti prie iššūkio. Gal galėčiau gauti tikslią informaciją, kaip šios dietos laikytis, kaip paruošti grikius.
    Pagarbiai Zita.

  5. Turiu problema su sanariais ,skausmas rankose ir pradeda sukti klubo sanarius .Noreciau smulkiau apie jusu dieta ..Nuosirdziai dekoju .ZITA

  6. Norėčiau daugiau informacijos apie grikių dietą-turiu viršsvorį, kurio norėčiau atsikratyti, todėl prašau ir mane priimti į šį iššūkio būrį.

  7. Labs vakaras
    Nuoširdi pagarba Jums.
    1973m. tuometiniame V. Kapsuko universitete studijuojant prekių mokslą Jūsų paskaitos buvo mieliausios.
    Ačiū už dalinamą patirtį.
    Labai noriu prisijungti.
    Pagarbiai

  8. Sanariu artritas taipogi man aktualus dalykas.labai susidomejau ir noreciau pabandyti grikiu dieta.isbandymas 30 d

  9. Sveiki,mielai prisijungciau ir as.Turiu sveikatos problemu,kraujo spaudimas aukstas kamuoja,svaigsta galva.
    Papildoma informacija visada pravartu kai liecia sveikata.

  10. Dieta atrodo taip. Cia is feisbuk grupes:
    Kovo 01-31 d. 30 d. „grikių“ iššūkio su Ksavera Vaištariene TAISYKLĖS. Ilgai lauktos:).

    SVEIKINAM VISUS prisijungusius ir vis dar besijungiančius tūkstančius dalyvių.

    – Dvi arba tris dienas per savaitę valgom TIK grikius, galima užsiberti vieną-du šaukštus sėlenų. Grikiai – paprasti, rudi, iš parduotuvės:). Kas rasite kažkur kitur – irgi gerai. Vietoj grikių tinka ir avižiniai dribsniai, kitos kruopos. Naudojant kitas kruopas, jos naudojamos viso iššūkio metu.

    – Vienos „grikių“ iššūkio dienos maisto norma – 1 stiklinė grikių kruopų, užpiltų 1,5-2 stiklinėmis verdančio vandens ir išbrinkinta. Galima įdėti 1-2 šaukštus sėlenų ir išmaišyti. Brinkinti ~ 30 min.. Gautą masę padalinti į tris dalis. Gaunasi trys stiklinės – visos dienos maistas: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Avižinius dribsnius galima ruošti kiekvienam maitinimuisi, nes jie greičiau išbrinksta. Vienam kartui (turi gautis stiklinė maisto), į ją galima dėti pusė šaukšto sėlenų. Jei žmogus jaučiasi labai alkanas, gali papildomai pasidaryti vieną porciją.

    – Jei kruopos pakankamai šlapios, vandens „grikių“ dienomis nereikia gerti. Per „grikių“ dieną galima išgerti ne daugiau kaip 1,5 stiklinės vandens, bet dar geriau vietoj jo – petražolių arbata (tinka ir džiovintos, ir šviežios. Ją taip pat padalinti į tris dalis ir mažais gurkšneliais išgerti prieš valgant grikius. Gaunasi po pusę stiklinės prieš maistą.

    – Kitomis iššūkio dienomis valgomas tik vegetarinis maistas (be mėsos, be kiaušinių ir be žuvies), pieno produktai tinka.

    Kviečiame dalintis savo patyrimais ir pojūčiais grupėje, kelti vaizdo įrašus.
    Geros pavasario pradžios ir pradedam jau nuo šiandien!!!!

KOMENTUOTI

Please enter your comment!
Please enter your name here