30 dienų iššūkis „Be cukraus“ startuoja balandžio 3 dieną

264

Ar žinojote, kad lietuvis vidutiniškai suvartoja apie 100g cukraus per dieną, kai rekomenduojama norma yra iki 25g? Tai net 4 kartus daugiau!

Rafinuotas cukrus apskritai nėra natūralus dalykas mūsų organizmui, gamtoje jis neegzistuoja ir tokie jo kiekiai sukelia ne tik viršsvorį, o ir begales sveikatos problemų, pradedant uždegimais, grybelių ir bakterijų išvešėjimu, lėtinėmis ligomis ir baigiant atsparumu insulinui, vedančiu prie 2-ojo tipo diabeto.

Todėl visus kviečiame nuo balandžio 3 dienos prisijungti 30 dienų iššūkiui be cukraus. Po švenčių juk pats geriausias laikas kažką keisti.

 

IŠŠŪKIS BE CUKRAUS GALI PADĖTI

  • Numesti svorio
  • Sustiprinti imuninę sistemą
  • Pašalinti potraukį tam tikriems maisto produktams, persivalgymą ir emocinį valgymą
  • Sumažinti kepenų suriebėjimą
  • Normalizuoti cukraus kiekį kraujyje
  • Normalizuoti kraujo spaudimą
  • Palengvinti atsparumą insulinui
  • Palengvinti kandidozę (pienligę), grybelinius susirgimus, sumažindamas candida grybelio/mielių peraugimą organizme
  • Išsigydyti infekcijas, uždegimus ir lėtines ligas
  • Pagerinti miegą
  • Pagerinti odos būklę, padėti atsikratyti spuogų, bėrimų, psoriazės, dermatito
  • Pašalinti nuotaikos svyravimus
  • Jausti pasitenkinimą po valgio, nejausti sunkumo skrandyje
  • Subalansuoti hormonų lygį
  • Pašalinti nuovargį, įgauti daugiau energijos
  • Daugiau sužinoti apie maistą ir jo naudą
  • Formuoti naujus, sveikos gyvensenos įgūdžius
  • Parodyti sau, kad mes kontroliuojame maistą, o ne jis mus
  • Pamilti save!

 

TAISYKLĖS

MES 30 DIENŲ NEVALGOME:

Rafinuoto cukraus (balto ir rudo)

Cukraus sirupų, fruktozės, agavos sirupo

Desertų, kurie pagaminti su cukrumi (šokoladų, saldainių, ledų ir pan.)

Saldžių kepinių: bandelių, tortų, sausainių, javainių ir kt.

Batonėlių, sausų pusryčių, pusrytanių, granolos su cukrumi

Jogurtų, jogurtinių gėrimų su cukrumi, glaistytų sūrelių

 

Uogienių, džemų, dirbtinio medaus (tame tarpe kaitinto natūralaus)

Saldintų gaiviųjų gėrimų, sulčių, kurių sudėtyje yra pridėtinio cukraus

Kitų gaminių, kurių sudėtyje yra cukraus: padažų, marinatų

Greitojo maisto, kurio sudėtyje yra cukraus

CUKRŲ KEIČIAME Į:

Šviežius bei šaldytus vaisius ir uogas

Šviežias vaisių sultis ir glotnučius

Džiovintus vaisius be cukraus (datules, razinas, figas, abrikosus, ananasus ir kt.)

Medų (tik neapdirbtą, nekaitintą)

Steviją

 

PASTABA: Jei norite gerų rezultatų, patariame natūralius cukrus taip pat apriboti – jei be saiko valgysite vaisių ir medaus, norimų rezultatų galite ir nepasiekti. Todėl rekomenduojame riboti porcijas per dieną:

  • Vaisių ir uogų: 1 rankos sauja
  • Medus: 1 arbatinis šaukštelis
  • Džiovinti vaisiai: 1 valgomasis šaukštas
  • Sultys: 330ml
  • Stevija: neribotai

Rinkitės tik vieną pasiūlytą natūralių cukrų turinčių produktų grupę per dieną (išskyrus steviją).
Didžioji dalis cukraus mūsų mityboje yra paslėpta, todėl mokysimės jį surasti, atpažinti ir išvengti. Mokysimės suprasti kokį poveikį cukrus daro mūsų organizmui, palaikysime vieni kitus, gaminsime sveikus desertus, kartu įveiksime potraukį cukrui. Nes mes esame stipresni už mūsų priklausomybes!

 

 

 

Nuo balandžio 3 dienos 30 dienų iššūkiui be cukraus su Kristina, knygos „Cukraus Detoksas“ autore ir Sveikuolių savanore.

 

 

Facebook grupė 30 dienų iššūkis

DALINTIS

KOMENTUOTI

Please enter your comment!
Please enter your name here