Kaip nueiti 8000 žingsnių per dieną?

353
Nuotrauka: ISTOCK/MILAN ZEREMSKI

Šiais metais pasižadėjote daugiau sportuoti? Arba bent jau daugiau vaikščioti? Galbūt net įsigijote ar gavote dovanų šiuo metu labai populiarų žingsniamatį? Nepadėkite jo giliai į stalčių. 8000 žingsnių – tai apie 6 km. Tai rekomendacija visiems, bet iš tikrųjų atstumas, kurį reikėtų kasdien įveikti, yra labai individualus ir priklauso nuo kiekvieno žmogaus fizinio pasirengimo bei tikslų.

Iš pradžių reikėtų nustatyti, kiek žingsnių normaliai per dieną nueinama. Stanfordo universiteto tyrėjai nustatė, kad žingsniamačio nešiotojai, išsikėlę tikslą per dieną nueiti tam tikrą kiekį žingsnių, sudegindavo maždaug 100 kalorijų daugiau nei įprastai. Taigi per metus, be jokių papildomų pastangų, galima numesti daugiau nei 5 kg.

Daug žmonių per dieną nueina tik 4000 – 5000 žingsnių per dieną. Padidinę šį skaičių iki 8 tūkst. žmonės beveik iš karto pajustų pagerėjimą ir numestų keletą papildomų kilogramų. Tačiau tie, kurie paprastai nueina 7000 – 8000 žingsnių per dieną, turėtų išsikelti didesnį tikslą nei 10 tūkst. žingsnių, kad pajustų pagerėjimą.

baneris-stovyklos-2

Jeigu per dieną nueinama iki 6000 žingsnių, rekomenduojama išsikelti tikslą, nueiti 10000 žingsnių. Jeigu per dieną nueinama daugiau nei 6000 žingsnių, rekomenduojama išsikelti tikslą, nueiti papildomus 5000 žingsnių.

Toliau apsvarstyti, koks yra ėjimo tikslas. Jeigu norima numesti svorio rekomenduojama nueiti papildomus 2000 – 2500 žingsnių per dieną. Galima bus greičiau džiaugtis gerais rezultatais, išsikėlus tikslą nueiti 3000 papildomų žingsnių vidutiniu greičiu. Tai reikštų, kad 1000 žingsnių reikėtų nueiti per 10 minučių arba 3000 žingsnių per 30 minučių. Naujausi tyrimai parodė, kad tai yra minimalus intensyvumo lygis, norint, kad sportas būtų efektyvus.

Gegužės mėnesį junkis prie 8000 žingsnių iššūkio

Štai pavyzdys, kaip lengvai galima nueiti 5000 papildomų žingsnių per dieną, kai normaliai nueinama tik apie 4000 žingsnių. Kiekvienas gali pagerinti rezultatus, kas savaitę padindindamas nueinamų žingsnių kiekį porą šimtų.

Planas, kaip nueiti daugiau žingsnių per dieną:

  • Ankstus rytas: dieną pradėti nuo 5 minučių pasivaikščiojimo po savo namų kvartalą prieš išeinant darbą. Arba galima trumpai pasivaikščioti aplink savo darbo vietą. Iš viso: 500 žingsnių.
  • Vėlyvas rytas: išeiti trumpam pasivaikščioti ir pasidalinti naujienomis su bendradarbiu, kaimynu ar kitu netoliese esančiu pažįstamu žmogumi. Iš viso: 1000 žingsnių.
  • Pietūs: išvalyti galvą nuo sunkių, įtemptų ir įkyrių minčių gali padėti paprasčiausias 20 minučių pasivaikščiojimas prieš pietus (500 žingsnių). Rekomenduojama eiti tokiu greičiu, lyg vėluotumėte į autobusą, 10 minučių (1350 žingsnių) ir 5 minutes lėtu tempu (500 žingsnių). Iš viso: 2350 žingsnių.
  • Pavakariai: pasiimti bloknotą ir pieštuką. Vaikščioti po kambarius ir sudarinėti darbų, pirkinių ir likusios dienos planų sąrašą. Iš viso: 500 žingsnių.
  • Vakaras: po vakarienės 15 minučių pasivaikščioti kaimynystėje. Eiti energingu žingsniu, tarsi tiksliai žinotumėte, kur norite atsidurti. Iš viso: 1700 žingsnių.

Laikantis šio plano per dieną nueinama daugiau nei 8000 žingsnių. Verta išbandyti kiekvienam!

Na o pats efektyviausias būdas nueiti 8000 žingsnių per dieną – padaryti tai kartu su bendraminčiais. Visą gegužės mėnesį junkis prie Facebook grupės “30 dienų iššūkis” adresu https://goo.gl/P0Hbnq 

Paruošta pagal: http://priekavos.lt

DALINTIS

NĖRA KOMENTARŲ

Parašykite komentarą