Paskaita, kurioje sužinosite, kaip valgyti ir lieknėti

458
I. Ugintė (Asm. archyvo nuotr.)

Labiausiai sulieknėti žmonėms trukdo motyvacijos stoka. Tuo įsitikinusi sveikos gyvensenos mokytoja, lektorė Ilona Ugintė. Jos teigimu, net mitybos klaidos nėra tokios žalingos kaip tinkamo nusiteikimo nebuvimas.

I. Ugintės asm. archyvo nuotr.

Ji sako, kad pagrindinė priežastis, kodėl norėdami žmonės nenumeta svorio – nežinojimas, kodėl jie to siekia. ,,Labiausiai nenumesti svorio trukdo motyvacijos, ryžto stoka. Tai – charakterio problemos. Ir tokie žmones, dažniausiai, tiek prie stalo, tiek ir visose kitose gyvenimo situacijose elgiasi panašiai – nemotyvuotai, neryžtingai, su dažnais nuopuoliais“, – teigia ji.

Svarbu suformuluoti tikslą

Ji sako, jog turi stiprinti save kaip asmenybę, pirmiausiai, susiformuluoti tikslą. Taip pat atsakyti sau, kodėl sieki šio tikslo, kokie bus etapai. Galiausiai, susikurti ir paskatinimo sistemą, kaip apdovanosi save už pasiektus rezultatus. Tai, anot I. Ugintės, išties labai veikia.

I. Ugintės asm. archyvo nuotr.

Tuomet jau galima kalbėti ir apie techninius dalykus, kurie, žinoma, yra svarbūs. ,,Nuo vakarienės iki pusryčių turi praeiti ne mažiau nei 16 valandų, tai – eliminacijos procesas, tada organizmas nekaups atsargų riebalų pavidalų“, – sako I. Ugintė. Dar vienas svarbus jos patarimas – gerti tik šiltą vandenį.

 

TOP 5 sveiki įpročiai

Ilona Ugintė išskiria keletą aspektų, kurie kasdien jai padeda jaustis sveikai ir gražiai.

  • Šiltas vanduo.
  • Bent valanda sporto kasdien.
  • Neapsunkinantis, energijos suteikiantis maistas.
  • Meditacija.
  • Sąmoningo kvėpavimo pratybos.

Šiandien moteris užsiima begale veiklų, kurių tikslas vienas – skelbti žinias, kaip būti sveikai, gražiai ir laimingai. I. Ugintė pasakoja, kad jos sveiki mitybos įpročiai formavosi ilgą laiką, tam reikia užsispyrimo ir laiko.

I. Ugintės asm. archyvo nuotr.

Vegetarizmas išsprendė mažakraujystės problemą

Štai pavyzdžiui mėsos atsisakymas, atrodytų, paradoksalu, bet padėjo įveikti mažakraujystę. ,,Gyvulinės kilmės baltymas yra pernelyg sunkiai virškinamas ir iš organizmo atima daugiau jėgų nei suteikia, po pusmečio mano hemoglobino rodikliai iš 90 tapo 128. Tuo pačiu dingo dar daug kitų negalavimų – mėnesinės tapo nebeskausmingos, dingo nekokie gimdos kaklelio pakitimai, reumatoidinio artrito požymiai“, – pasakoja Ilona Ugintė. Žinoma, išbraukus iš raciono mėsą ar visus gyvulinės kilmės produktus, svarbu savo mitybos racioną pildyti reikalingomis medžiagomis.

Ilona paatvirauja, jog jai buvo pranašaujama, kad gali nesusilaukti vaikų. Šiandien ji augina juos keturis. Moteris įsitikinusi – būtent sveikas gyvenimo būdas, subalansuota mityba padėjo to pasiekti. Svarbiausia – domėtis, nesustoti tikėti savimi ir nesusitapatinti su kažkieno paskelbtomis diagnozėmis.

Vasario 17 d.17:30 jos paskaitoje išgirsime, kaip kiekvienas gali valgyti ir lieknėti.

 

Vieta: Birutės al. 26, Palanga. Viešbučio ,,Grand Baltic Dunes“ salė.

Kaina – 10 eurų.

Apsistojusiems šiame viešbutyje ir ,,Palangos ruoniai 2018″ dalyviams taikomos nuolaidos.

Registracija

Šią dieną taip pat vyks kitų lektorių paskaitos, kaip pasigydyti ligas be vaistų ir susigrąžinti gerą regėjimą be akinių. Visa programa ir registarcija čia:

Skelbiame grūdinimosi šventės ,,Palangos ruoniai 2018“ programą

Milda Noreikaitė

DALINTIS

KOMENTUOTI

Please enter your comment!
Please enter your name here