Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Cukraus detoksas – eilinė dieta ar gyvenimą keičianti programa?

Dalintis

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Dabar ypač aktualu tapo pasirūpinti savo sveikata ir gera savijauta. Kaip tą padaryti? Labai dažnai esame linkę pasitikėti medicina ir tuo, kad jei pasijusime blogai – yra vaistų, kurie padės. Tačiau kai realiai susiduriame su lėtinėmis, taip vadinamomis „nepagydomomis“ ligomis, suprantame, kad tikros pagalbos ir ilgalaikio sveikatos pagerėjimo iš tablečių ne visada galime tikėtis. Kaip sustiprinti savo sveikatą pačiam, visam laikui?

Sveikatos ir geros savijautos pagrindas yra mūsų imuninė sistema, kuri gali mus apsaugoti nuo daugelio virusų, bakterijų bei nuodingų medžiagų mityboje bei aplinkoje. Su ta sąlyga, kad ji – stipri ir puikiai funkcionuoja. Kai pradedame sirgti bet kokiomis ligomis, tai rodo, kad imuninė sistema nebesusitvarko. Vienintelis būdas apsisaugoti kad ir nuo to paties korona viruso – stiprinti imuninę sistemą.

Cukraus detokso programa paremta mokslu ir gerąja praktika, yra skirta būtent atsparumo stiprinimui, ko pasekoje, organizmas gali pats įveikti lėtines ligas, bei virusines bei bakterines infekcijas, efektyviai kovoti su matavusiomis ląstelėmis.

Cukraus detokso programą išbandžiusi Kristina „Kai sužinojau, kad viena pažįstama nusprendė 30 dienų be cukraus gyventi, pagalvojau – oho, juk tai neįmanoma! Šiemet, vasario mėnesį nusprendžiau, kad reikia man pokyčių, jau buvau beatsisakanti (ribojanti) miltinius, pridėtinį cukrų, bet Facebook‘e užmačiau apie Cukraus detoksą, užsisakiau knygą ir galvoju, reikia bandyti, nes jau buvo atėjęs suvokimas, kad mano mityboje yra tikrai per daug cukraus, per daug perdirbto maisto! Na ir kelionė prasidėjo… nebuvo taip sunku, kaip galvojau – atsirado nauji patiekalai ir deriniai, išmokau kepti grikių duoną, linų sėmenų tortilijas, atradau grikinius makaronus ir tai, kad galima švęsti šventes (gimtadienius, Velykas ir kt.) be cukraus! Išmokau nebesiaiškinti aplinkiniams kodėl nevalgau vienų ar kitų produktų. Šių dviejų mėnesių pasiekimai: padidėjusi energija, pagerėjęs miegas, geresnė nuotaika, lengvesnė savijauta, nebeužkandžiauju (valgau tikrai nemažas porcijas 3 kartus per dieną), pradėjau bėgioti ir numečiau 11 kg. Jaučiu gyvenimo džiaugsmą, lengva gyventi be begalinio cukraus noro ( o būdavo, kad 22.45 bėgdavau į parduotuvę šokoladuko, nes 23:00 ją uždaro:). Ir dabar nesinori nei pyragėlių, nei net miltinių patiekalų, skaitau produktų sudėtį, daugiau gaminu, improvizuoju ir manau šios 8 savaitės mane išmokė ar grąžino į sveikesnę mitybą ir gyvenimo būdą. Cukraus detoksas – tikrai veikia!“

Roma: „Sveikatos būklė privertė mane keisti mitybos įpročius. Iš kartp pajutau, kad stojau į gerą kelią – man nebereikia migdomųjų, jaučiuosi darbingesne.“

Živilė: “Jau šešta savaitė įpusėjo ir man ėmė kristi svoris, šiandien svarstykles rodė 68,5 kg. Bet pasitarusi su gydytoja, nusprendžiau tęsti si eksperimentą mažiausiai pusę metų, dėl mieliagrybių augimo stabdymo, retkarčiais suvalgant kokį nesaldų vaisių, jei labai norisi. Man smarkiai pagerėjo miegas, koncentracija, nuotaika. Išsivalė veido oda. Ne kartą esu bandžiusi keisti mitybą, bet kaskart kai grįždavau prie įprastos, btapdavo tik blogiau. Šalia mitybos keičiu dienos rėžimo įpročius. Be to praktikuoju protarpini badavimą. Joga tampa vis lengviau suprantama treniruote. Net medituoti darosi lengva.“

Laima: „Net nebeskaičiuoju kiek savaičių, mėnesių, tai tęsiasi. Tai ne be Detoksas, tai – Gyvenimo būdas. Keičiasi viskas – aplinka, draugai, pomėgiai, laisvalaikis. Net nesitikėjau tokių pokyčių, tuomet kai pradėjau kitaip maitintis.“

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite:

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.