Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest

Grikių iššūkis ištirpdė kilogramus: per mėnesį dalyvis palengvėjo net 12 kg!

Dalintis

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Lietuvos sveikuolių sąjunga kartu su chemijos mokslų daktare Ksavera Vaištairene (87 m.) birželio mėnesį skelbė Grikių iššūkio mėnesiu. Jo metu žmonės valgė tik vegetarinį maistą ir vieną, dvi arba tris dienas per savaitę rinkosi grikių pasninką. Prie speacialiai Facebook’e sukurtos 30 dienų iššūkio grupės prisijungė daugiau nei 3000 žmonių. Dalinamės dalyvių įspūdžiais.

“Grikiauti patiko labai. Pradžioje galvą skaudėjo kelias dienas, dar norėjosi saldumynų. Bet dabar dingo trauka saldumynams. Tai super, o tai anksčiau buvau priklausoma nuo jų. Svoris mano nuo 99,2 kg krito iki 93,6 kg. Tiesa, grikių dienomis turiu daug energijos, jaučiuosiu lengva vidumi, dingo kojų ir klubo sąnarių skausmai, dingo spaudimas, kojų tinimas, ant alkūnių zvynelinė dingo, dingo skausmai nuo artrito .veido oda gražėja… ir tt… o svarbiausia, atsirado lengvumas ir energija.” Liucija

 “Nuostabu! Dėkoju, atsirado daug energijos, kojose lengvumas, pradėjau 62kg, baigiau grikiavimą 56 kg. Viską dariau pagal nuorodas, lengva nebuvo, bet įveikiau. Prie senų įpročių neplanuoju grįžti, grikiai liks su daržovėmis 3 kartus savaitėje. Mėsos, žuvies poreikis sumažėjo. valgysiu daug žalumynų.” Ingrida

“Iššūkis įveiktas. Sugriešijau tik Joninių išvakarėse pas mano kaimynę Janiną vakarėlyje, bet…-4,5 kg, pagerėjęs virškinimas, oda, sąnarių būklė, miegas, lengvumas kūne, sumažėjo menopauzės simptomai, dingo “chroniška” sloga, akių ašarojimas. Dabar laukia naujas iššūkis – tai, ką gavau, išlaikyti. Tikslas – vegetarinė mityba su daug žalių daržovių, vaisiai ir uogos vietoj saldumynų, judėjimas + pozityvus mąstymas. Ačiū visiems, kurie palaikėte vieni kitus.” Sondra

“Netekau 3kg. Mane motyvavo problemos su oda, matosi pagerėjimas, kadangi laikiausi cukraus detokso, tai teks palaipsniui išeiti, grikius paliksiu gal vienai dienai. Jaučiuosi lengva, energinga.” Stanislava

 “Išsilaikiau visą mėnesį. Džiaugiuosi už savo valią ir palengvėjusiu kūnu -5 kg.” Dalija

“-5.50 kg, ačiū Ksaverai ir visiems dalyviams”

“Laikiausi visą mėn. Nepasakysiu ,kad buvo labai lengva, bet nebuvo ir labai sunku.Pradžioje valgiau avižinius dribsnius, po to nusprendžiau, kad geriau nieko negu tos kruopos ir nevalgydavau visai, tik išgerdavau per pietus petražolių arbatos. Savijauta labai pagerėjo, turėjau didelių virškinimo problem. Pagerėjo. Taip pat buvo pradėję skaudėt dešinį šoną ypač pavalgius, tulžį ar ką ten, nežinau. Na, žodžiu, kaip ranka nuėmė. Minus 6 kg. Galvoju tęsti pasninką 2 kartus į savaitę.” Beata

“-12 kg. Vienas nukrypimas buvo vieną dieną. Bet viskas labai cool.” Edvardas

 “Pradžioje grikiavau 2 kartus į savaitę, nes buvo labai silpna, sukosi galva..o kitas 2savaites įsivažiavau po 3 dienas. Atsirado nuotaika, energija. Grikių dienomis pradėjau jaustis geriau nei tomis, kai valgiau. -3 ar -4kg. Grikiauti paskutinėm savaitėm taip patiko, kad nuo ryt ir kitas dienas dar tęsti ketinu.” Gita

 “Sąžiningai atgrikiavau po 3 dienas į savaitę. Paskutines 8 dienas – kas antrą. Rezultatai 30 dienų be cukraus – man, saldumynų mėgėjui, tai buvo didžiausias iššūkis. Viena diena galvos skausmo ir dingęs portaukis saldumynams. Supratau jog galiu valdyti poreikio valgyti craving’ą. Nebėra panikos jog aš nevalgęs ir man silpna. Tai buvo įdomi kelionė savęs pažinimo link… Iš 81,8 kg liko 74,9. Ačiū, tai buvo įdomi patirtis!” Laimis

Lietuvos sveikuolių sąjunga speaciliai sukurtoje Facebook grupėje “30 dienų iššūkis” rengia iššūkius įvairiomis temomis: regėjimo gerinimo, cukraus detokso, aplinkos tvarkymo ir t.t. Grupėje yra daugiau nei 24000 narių.

Norintiems gerinti savo mitybą ir jos įpročius, rekomenduojame įsigytis Lietuvos sveikuolių sąjungos lektorės Kristinos Bondar knygą “Cukraus detoksas” el. paštu kristina@sveikuoliai.lt.

Sigita Kriaučiūnienė, www.sveikuoliai.lt

Taip pat skaitykite:

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.