Renginiai kraunami

« Visi Renginiai

  • Šis renginys jau įvyko.

Daugų sveikatos mokykla

23 spalio | 18:00 - 29 spalio | 18:00

Paklausus žmonių, ar jie žino kaip reikia sveikai gyventi, beveik visi atsako TAIP. Paklausus ar jie gyvena sveikai, didžioji dauguma atsako, kad NE. Kodėl taip yra? Mūsų patirtis mokant žmones sveikos gyvensenos pateikia tris atsakymus:

  • Trūksta patikimų žinių.
  • Trūksta valios ir motyvacijos eiti pasirinktu keliu vienam, be bendraminčių palaikymo.
  • Trūksta mokytojo, vedlio, kuris ne tik kalbomis, bet ir savo pavyzdžiu įkvėptus ir skatintų siekti užsibrėžtų tikslų.

Lietuvos sveikuolių sąjunga per daugiau kaip 30 metų sukūrė, ištobulino ir įgyvendino labai paprastą, aiškią, duodančią greitus rezultatus programą, kuri trunka 7 dienas. Sutikite, kad septynios dienos yra trumpas laikotarpis visame ilgame žmogaus gyvenime. Jų metu dalyviai iš naujo atranda sveikatą, gyvenimo pilnatvę, suranda kelią į save, savo prigimtį ir vidų, atskleidžia savo galimybes ir taip pakeičia ne tik asmeninio, bet ir šeimos gyvenimo kokybę.

Sveikatos mokyklos dalyviai į pratybas renkasi tris kartus per dieną:
6.00-7.00 val. – mankštinasi ir maudosi;
12.00-13.00 val. – skanauja pagal specialų meniu paruoštus patiekalus;
18.00-20.00 val. – semiasi teorinių žinių iš sveikos gyvensenos profesionalų, mokosi taisyklingo judėjimo, grūdinimosi, mitybos, kvėpavimo ir meditacijos technikų.

Penktadienis 2020-10-23
18.00-20.00 – Įvadinė paskaita. Dalyvio anketų pildymas. Dalyvavimo sąlygos. Susipažinimas.
(Suvingio g. 5, Daugų sen.)

Šaštadienis 2020-10-24
6.00–7.00 Rytinė mankšta: lėtas meditacinis bėgimas, rąžymosi, tempimo, lankstumo, pusiausvyros,
tonizuojantys bei jėgos pratimai, grūdinimosi procedūros. (Susitikimo vieta: Suvingio ežeras)
9.00-12.00 Sveiko maisto gamybos dirbtuvės.
12.00 -13.00 – Pietūs ir paskaita „Teisingos mitybos taisyklės ir principai“
14.00-17.00 Pirtis su pirtininku. Taisyklės kaip naudotis pirtimi, poveikis sveikatai. Pokalbiai ir
diskusijos. Garinės ir aromaterapinės pirties malonumai.
18.00-20.00 – Praktiniai tempimo, kvėpavimo ir atsipalaidavimo pratimai.

Sekmadienis 2020-10-25
6.00–7.00 Rytinė mankšta: lėtas meditacinis bėgimas, rąžymosi, tempimo, lankstumo, pusiausvyros,
tonizuojantys bei jėgos pratimai, grūdinimosi procedūros.
12.00 -13.00 – Pietūs ir paskaita „Teisingos mitybos taisyklės ir principai“.
18.00-20.00 Praktiniai tempimo, kvėpavimo ir atsipalaidavimo pratimai.

Pirmadienis 2020-10-26
6.00–7.00 Rytinė mankšta: lėtas meditacinis bėgimas, rąžymosi, tempimo, lankstumo, pusiausvyros,
tonizuojantys bei jėgos pratimai, grūdinimosi procedūros.
12.00 -13.00 – Pietūs ir paskaita „Teisingos mitybos taisyklės ir principai“.
18.00-20.00 Praktinė paskaita (su demonstracija) – kaip suprasti maistą? Koks maistas pavojingas sveikatai ir kaip nesugadinti gerų produktų?

Antradienis 2020-10-27
6.00–7.00 Rytinė mankšta: lėtas meditacinis bėgimas, rąžymosi, tempimo, lankstumo, pusiausvyros,
tonizuojantys bei jėgos pratimai, grūdinimosi procedūros.
12.00 -13.00 – Pietūs ir paskaita „Teisingos mitybos taisyklės ir principai“.
18.00-20.00 Praktiniai savimasažo mokymai.

Trečiadienis 2020-10-28
6.00–7.00 Rytinė mankšta: lėtas meditacinis bėgimas, rąžymosi, tempimo, lankstumo, pusiausvyros,
tonizuojantys bei jėgos pratimai, grūdinimosi procedūros.
12.00 -13.00 – Pietūs ir paskaita „Teisingos mitybos taisyklės ir principai“.
18.00-20.00 Praktiniai tempimo, kvėpavimo ir atsipalaidavimo pratimai.

Ketvrtadienis 2020-10-29
6.00–7.00 Rytinė mankšta: lėtas meditacinis bėgimas, rąžymosi, tempimo, lankstumo, pusiausvyros,
tonizuojantys bei jėgos pratimai, grūdinimosi procedūros.
12.00-13.00 Šventiniai pietūs, atsisveikinimas.

LEKTORIAI:
Kristina Bondar – Lietuvos sveikuolių sąjungos lektorė, mokslų paremtos autorinės programos ir knygos
„Cukraus detoksas“ autorė, stovyklų organizatorė, holistinės sveikos gyvensenos propaguotoja.
Jūratė Marčiulaitienė – Lietuvos sveikuolių sąjungos valdybos narė, žurnalistė, holistinės sveikos
gyvensenos propaguotoja, terapinės klasės aromaterapijos edukatorė,
Lukrecija Augustaitytė – Lietuvos sveikuolių sąjungos viceprezidentė, lektorė, sveikatos mokyklų mokytoja

Sveikatos mokyklos gali dalyvauti visi, norintys sustiprinti savo sveikatą ir tam:

Moksliniais tyrimais pagrįsta sveikatos stiprinimo metodika, taikoma mokykloje, yra viena efektyviausių siekiant greičiau atkurti žmogaus adaptacines galimybes, sumažinti ankstyvo senėjimo greitį ir suaktyvinti organizmo imuninę sistemą.

  • Sustabdomas organizmo senėjimo procesas (iki 50%);
  • Palieknėjama 2-4 kilogramais;
  • Biologiškai atjaunėjama 3-5 metais;
  • Sustiprinamos širdies-kraujagyslių, virškinimo, kvėpavimo, šalinimo, lytinės, judėjimo sistemų; funkcijos;
  • Įveikiamas nerimas, depresija, įtampa, nemiga, įvairūs skausmai ir sutrikimai;
  • Greičiau atsistatoma po įvairių ligų, ypač kraujotakos, plaučių, nevaisingumo, stuburo, sąnarių, vėžinių;
  • Pagreitinami socialinės adaptacijos šeimoje ir kolektyve problemų sprendimai;
  • Įgyjamas naujas požiūris į gyvenimą, sėkmingiau sprendžiamos šeimos problemos.

Pritaikyta prie šių dienų žmonių gyvenimo ritmo, darbinio užimtumo ir poreikių, programa siekia parodyti, jog ir šiuo laikmečiu, kai visi skubame ir bėgame, galime gyventi darnoje tiek su savimi, tiek ir su aplinka.

SVEIKATOS MOKYKLA – NEMOKAMA (su pietumis). REGISTRACIJOS MOKESTIS – 30 Eur.

Projektas “Fizinio aktyvumo ir sveikos gyvensenos skatinimas” bendrai finansuojamas valstybės Sporto rėmimo fondo lėšomis, kurį administruoja Švietimo, mokslo ir sporto ministerija ir Švietimo mainų paramos fondas.

REGISTRACIJA vykdoma el. paštu info@sveikuoliai.lt

SVARBU: registracija įsigalioja atlikus išankstinį mokėjimą, ne vėliau kaip per 24 val. nuo registracijos.

Sąskaitos rekvizitai:
Lietuvos sveikuolių sąjunga, įmonės kodas: 191616227
Banko sąskaitos Nr.: LT267300010151973368

Informacija

Pradžia:
23 spalio | 18:00
Pabaiga:
29 spalio | 18:00
Renginys kategorija:

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.