Renginiai kraunami

« Visi Renginiai

  • Šis renginys jau įvyko.

LAISVŲ VIETŲ NĖRA. NEMOKAMA. Regėjimo gerinimo savaitgalis | Ukmergė

13 kovo | 17:30 - 15 kovo | 14:00

Sveikuoliu_logo-web

REGĖJIMO GERINIMO PRATYBOS 

LAISVŲ VIETŲ NĖRA

Kovo 13-15 d. (adresas bus patikslintas) 

Ar norėtum vėl matyti pasaulį ryškiai ir visiškai atsisakyti akinių be didelių pastangų ir operacijų?

Tai gali padaryti jau dabar.

geras-regejimas

Tu daug valandų praleidi prie kompiuterio? Dažnai pervargsti ar patiri stresą darbe, mokykloje ar namuose? Nenuostabu, kad tavo akys nebemato, kaip anksčiau. Jos tiesiog “atsisako” matyti, kas tau nėra malonu.

Pratybose sužinosite:

Kovo 13 d. 17:30-19:30 val. Įvadinė paskaita “Kaip vėl gerai matyti be akinių?” S. Kriaučiūnienė

  • akies veikimo principai ir pagrindinės regėjimo blogėjimo priežastys;
  • kaip išsaugoti gerą regėjimą ilgą laiką dirbant su kompiuteriu?
  • paprasti praktiniai metodai, leidžiantys atstatyti ir stiprinti regėjimą;
  • Kodėl akių mankšta ir pratimai neduoda ilgalaikio rezultato?
  • Praktiniai užsiėmimai, klausimai-atsakymai.

Kovo 14 d. 9:00-16:00 val. Judėjimas, centralizavimas, savimasažas S. Kriaučiūnienė
9:00-12:00 – “Judėjimas”, teorija ir praktika.
Kiek svarbus yra judėjimas, koks jo ryšys su geru regėjimu bei atsipalaidavimu. Geram regėjimui būtini visi judėjimo tipai:
– fizinio akių ir viso kūno judėjimas;
– regimo vaizdo judėjimas
– dėmesio judėjimas.

12:00-13:00 – pietų pertrauka
13:00-16:00 – atsipalaidavimo technikos, centralizavimo, savimasažo pratybos
Detaliau susipažinsite su akies struktūra ir suprasite, kodėl akis vienu metu mato tik vieną sritį ryškiausiai. Kas yra spoksojimas (dėmesio išskaidymas) ir kodėl jis yra pagrindinė regėjimo sutrikimo priežastis. Kaip taisyklingai žiūrėti į daiktus ir vaizdus, kad akys išliktų atsipalaidavusios, o regėjimas geras? Kaip pagerinti kraujotaką akių srityje?

 

Kovo 15 d. 10:00-14:00 val. Atsipalaidavimas, abiejų akių darbo subalansavimas, veikla iš arti
M. Mitkevičius
10:00-11:00 – atsipalaidavimas, gero regėjimo įpročiai;
11:00-12:00 – judėjimas, centralizavimas, abiejų akių darbo subalansavimas;
12:00-13:00 – veikla iš arti. Kaip susigrąžinti ir išlaikyti gerą regėjimą:

  • dirbant prie kompiuterio;
  • skaitant;
  • naudojantis išmaniuoju telefonu ar planšete;
  • ilgai dirbant bet kokį artimą darbą.

13:00-14:00 – integravimas į kasdienybę, klausimai-atsakymai

Pratybose išmoksite įtraukti gero regėjimo principus ir praktikas į savo kasdienybę, neskirdami tam papildomo laiko.

Paskaitose praktiškai patirsite naudą iš šių pratybų ir geriau matyti imsite iš karto!!!

Štai ką šias efektyvias praktikas išbandę žmonės kalba apie jas:

Pratybas veda:

Sigita Kriaučiūnienė, Lietuvos sveikuolių sąjungos viceprezidentė, regėjimo atstatymo stovyklų Lietuvoje pradininkė, sertifikuota V. H. Beitso metodo mokytoja, asociacijos Bates Method International narė. Prieš septynis metus atsisakiusi akinių, sustiprinusi savo regėjimą, Sigita šiuo metu dalinasi patirtimi ir visame pasaulyje žinomo oftalmologo paliktomis žiniomis, leidžiančiomis sustiprinti regėjimą.

 

Mindaugas Mitkevičius, Lietuvos sveikuolių sąjungos lektorius-praktikas, prieš daugiau nei du metus atsisakęs akinių ir sustiprinęs savo regėjimą. Mindaugas, padėjęs pagerinti regėjimą šimtams žmonių, pasidalins, kaip pratimų, atsipalaidavimo ir vizualizacijos pagalba galima sustiprinti savo akis ir visiškai atsikratyti akinių.

 

 

Daugiau informacijos: 8-656-31211

Pratybų kaina nuo:
NEMOKAMA (Ukmergės raj. savivaldybės gyventojams)

REGISTRACIJA

Informacija

Pradžia:
13 kovo | 17:30
Pabaiga:
15 kovo | 14:00
Renginys kategorija:

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.