Skelbiamos grikių iššūkio (birželio 1-30 d.) taisyklės

Dalintis

Šiandien, birželio 1 d. prasideda tūkstančius dalyvių pritraukiantis grikių iššūkis su chemijos mokslų daktare, Lietuvos sveikuolių sąjungos garbės nare Ksvera Vaištariene (87 m.). Specialiai sukurtoje Facebook grupėje 30 dienų iššūkis dalyviai gali užduoti klausimus, dalintis patirtimis, palaikyti vienas kitą.

TAISYKLĖS

– Vieną, dvi arba tris dienas per savaitę valgyti TIK grikius, galima užsiberti vieną-du šaukštus sėlenų. Geriausia pasirinkti konkrečias savaitės dienas, pvz.: pirmadienis, trečiadienis, penktadienis. Iššūkio pabaigoje pasiūlysime norintiems grikiauti 7-10 dienų iš eilės.

– Grikiai – paprasti, rudi, skrudinti, iš parduotuvės. Kas rasite kažkur kitur – irgi gerai. Vietoj grikių tinka ir avižiniai dribsniai, kitos kruopos. Naudojant kitas kruopas, jos naudojamos viso iššūkio metu.

Nepagydomos ligos įveikiamos be vaistų | Vilnius

– Vienos „grikių” iššūkio dienos maisto norma – 1 stiklinė grikių kruopų, užpiltų 1,5-2 stiklinėmis verdančio vandens ir išbrinkinta. Galima įdėti 1-2 šaukštus sėlenų ir išmaišyti. Brinkinti ~ 30 min.. Gautą masę padalinti į tris dalis. Gaunasi trys stiklinės – visos dienos maistas: pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Avižinius dribsnius galima ruošti kiekvienam maitinimuisi, nes jie greičiau išbrinksta. Vienam kartui (turi gautis stiklinė maisto), galima dėti pusė šaukšto sėlenų. Jei žmogus jaučiasi labai alkanas, gali papildomai pasidaryti vieną porciją. Jokių priedų: cukraus, druskos, aliejaus prieskonių dėti negalima.

– Intensyviai sportuojantys reguliuoja suvartojamų grikių ir vandens kiekį patys pagal savo poreikius.

– Jei kruopos pakankamai šlapios, vandens „grikių” dienomis nereikia gerti. Per „grikių” dieną galima išgerti ne daugiau kaip 1,5 stiklinės vandens, bet dar geriau vietoj jo – petražolių arbata (tinka ir džiovintos, ir šviežios). Ją taip pat padalinti į tris dalis ir mažais gurkšneliais išgerti prieš valgant grikius. Gaunasi po pusę stiklinės prieš maistą. Ne grikių dienomis galima vandens gerti tiek, kiek norisi.

– Kitomis iššūkio dienomis valgomas tik vegetarinis maistas (be mėsos, be kiaušinių ir be žuvies), pieno produktai tinka. Tiems, kam truks idėjų vegetariniams patiekalams, grupėje ras įvairių receptų. Vengti saldumynų, baltų miltų produktų.

Nepagydomos ligos įveikiamos be vaistų | Birštonas

– Seragantys įvairiomis ligomis ir vartojantys vaisus taip pat gali jungtis prie iššūkio, vaistus iššūkio metu vartoti kaip paskirta gydytojų. Stebėti savo savijautą ir dėl vaistų dozių mažinimo tartis su gydytojais.

– Nedidelis kavos puodelis iš ryto be cukraus net ir grikių dienomis gali išlikti! Tik tuomet reikia petražolių arbatos kiekį atitinkamai sumažinti.

– Alkoholis (visais pavidalais) viso grikių iššūkio metu nevartojamas.

Kviečiame jungtis, dalintis savo patyrimais ir pojūčiais Facebook grupėje 30 dienų iššūkis, kelti vaizdo įrašus, rašyti klausimus. Lietuvos sveikuolių sąjungos komanda pasiruošusi į juos atsakyti. Geros vasaors pradžios ir pradedam jau nuo birželio 1 d.!!!

Sigita Kriaučiūnienė,

www.sveikuoliai.lt

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Taip pat skaitykite:

Aktualijos

Tėvystės bejėgystė su paaugliu: kaip gelbėtis?

Nė vieni tėvai nesvajoja, jog jų vaikas telefonu praskrolins kone visą paauglystę, teks nuolat ginčytis, pyktis. Neįsivaizduoja savo vaiko ir užkampyje su cigarete. Tačiau nutinka visaip. Ir kai susitarti tampa

Naujienos

Ar norėtum pagerinti regėjimą per 30 dienų?

Gegužės 14 dieną Lietuvos sveikuolių sąjunga skelbia nuotolinį regėjimo gerinimo iššūkį. Tikslas – supažindinti žmones su natūraliais būdais, padedančiais pastiprinti savo regėjimą ir galbūt pradėti naują gyvenimo etapą be akinių.

Scroll to Top

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.