Renginiai kraunami

« Visi Renginiai

  • Šis renginys jau įvyko.

Edukacinė programa “Laimingi tėvai – laimingi vaikai”

26 gegužės | 18:00 - 19:30

28 EUR

 

Lietuvos sveikuolių sąjunga kviečia į unikalią, edukacinę, 8 online seminarų programą „Laimingi tėvai – laimingi vaikai“. 

 

Vaikų auklėjimas yra vienas svarbiausių dalykų žmogaus gyvenime, todėl atrodo, kad tai lengvas darbas: “Visi tai daro, ir mes galime tai padaryti”. Tiesą sakant, toks požiūris yra apgaulingas.  Vieni auklėjime akcentuoja tai, ką vaikui reikia žinoti, mokėti, suprasti. Mums sako: reikia, nes  … reikia, kad ….. Kitas auklėjimo žvilgsnis orientuotas į tai, kaip pasiekti gerai žinomą privalai, privalai, privalai. Ji sako: norint … būtina, kad … būtina …. 

Kad vaikai augtų kaip moralūs žmonės, turime pasiekti tik tai, ką galime pasiekti, nesikėsindami į patį vaiką. Jei bus moralė, viskas gausis. Jei nebus moralės, niekas neįvyks. Mūsų programa siekia tik vieno tikslo: padėti tėvams, mokytojams ar pedagogams suprasti save, suprasti auklėjimo sąlygas, suprasti vaiką, priimti jį, išgirsti jo vidinę būseną, pamatyti, kas įmanoma auklėjant, o kas neįmanoma. Įsitikinsite, kad natūralių gyvenimo dėsnių pažeidimas neišvengiamai veda prie blogų rezultatų. Šis kursas nenurodys, kaip gyventi ar kaip būti. Nėra vieno recepto. Kursas nagrinės, kokiomis aplinkybėmis su vaikais viskas bus gerai, o kokiomis aplinkybėmis sunkumų tikrai neišvengsime.

 

Programą ves tikras profesionalas, charizmatiškas, suprantantis kitus ir mokantis išgirsti bei įsijausti lektorius, humanistinės pedagogikos ekspertas Aleksej Babajanc, turintis daugiau nei 30 metų darbo praktikos su vaikais, paaugliais, tėvais ir mokytojais. Aleksej Babajanc yra praktinės psichologijos aukštosios mokyklos direktorius, pedagogas, psichologas – konsultantas.

 

 

Programą sudarys – 8 online užsiėmimai po 1,5 val.  + aktualių, asmeninių klausimų uždavimas lektoriui per atskirą bendravimo kanalą, esantį Telegram programėlėje.

Programa skirta – tėvams auginantiems vaikus, tėvams, kurie ruošiasi auginti vaikus, mokytojams bei pedagogams. Tiems, kurie turi sunkumų auklėjime, tiems kurie ieško atsakymų kaip sukurti, surasti ar pagerinti santykius šeimoje su vaikais. 

Vieno užsiėmimo trukmė – 1,5 val. 

Sinchroninis vertimas iš rusų kalbos į lietuvių kalbą – taip. 

Seminarai vyks – zoom programoje online. 

Seminarų įrašai – negalintiems dalyvauti atsiunčiami prisijungimai perklausyti paskaitai. Įrašui bus įvestas terminas, per kurį reikės perklausyti.

Detalus programos aprašymas:

1 tema “Kodėl vaikai mums nepaklūsta? Humaniškas ir autoritarinis požiūris” 

Balandžio 28 d. 18.00 val. – 19.30 val

Lyginamos dvi skirtingos pasaulėžiūros: 

  • Dažnas auklėjimo principas “akis į akį“, ugdant vaikuose kaltės, baimės, veidmainystės jausmus. Tai nesusipratimo aplinka, kai vaikai pradeda psichiškai įskaudinti, nustoja dirbti su savo vidiniu pasauliu, atsitraukia iš savęs ir patenka į neviltį. 
  • Žmogiškumas, priėjimas leidžiantis su vaiku elgtis kaip su žmogumi, pažvelgti į jo širdį, nuvesti jį į minties ir Dvasios aukštumas, kada gerbiamas vaiko nežinojimas, pastangos įgauti žinias, nesėkmės ir ašaros. 
  • Humanistinis požiūrio tikslas – pažadinti/prabudinti vaike tikrąjį “aš”. Ir nukreipti į jį pagrindinius klausimus: kas aš esu? Iš kur aš atėjau? Kur aš einu? O ką aš paliksiu po savęs? Tai yra besąlygiškos meilės, gerumo, pagalbos, džiaugsmo, kūrybinės kantrybės, atjautos ir apsaugos pedagogika. 

Kalbėsimės apie alternatyvią, humanišką pedagogiką, nebūdingą šiam amžiui. Ieškosime atsakymų savyje ir savo širdyse. 

2 tema „Vidinė vaiko laisvė. Kaip ugdyti vaikuose sąžiningumą? Ką reiškia bausmė? 

Gegužės 5 d. 18.00 val. – 19.30 val

  • Kaip sužadinti vaiko sąžinės jausmą, ne per prievartos jausmą. Žmogus keičiasi ne nuo manipuliacijų, kurios daromos su juo, o tik nuo savo paties veiksmų, kylančių santykiuose su žmonėmis.  Žmogus tampa žmogumi, kada jis pats yra autorius savo tobulėjimo kelio. Jis klausosi vidinio sąžinės balso ir tik jo.
  • Mums visiems pažįstamos situacijos,  kai vaikai lieka vieni – leidžiasi į linksmybes. Taip yra todėl, kad  žmogus, kuris sėdėjo narve, nori susigrąžinti tai kas yra jo. Vaikai, vaikystėje nepažinę laisvės, išėję už namų durų ieško vadovaujančio centro tarp paauglių, kur dažnai karaliauja sunkus paklusnumas. O ten jau kitokios užduotys ir visai kitoks vadovamimo modelis.
  • Kaip puoselėti vidinę vaiko laisvę? Kas yra viduje laisvas žmogus? Kokia bausmės prasmė? Kaip vaikams pasireiškia sąžiningumas? Kaip išsiugdyti šį vertingiausią įprotį – vadovautis savo sąžine?

3 tema “Kaip patikėti vaiku ir nenusivilti juo?” 

Gegužės 7 d. 18.00 val. – 19.30 val

  • Kas yra tikroji meilė vaikams? Mylėti – reiškia nepalikti gyvos būtybės vienos gyvenimo akivaizdoje. Tačiau sudėtingoje mūsų meilės vaikams istorijoje yra dramatiška valanda… Kantrybė baigiasi, meilumą keičia pasipiktinimas, ne retai aplanko jausmas – nusivylimas vaiku. Ateina diena ir mes pradedame matyti tik jų trūkumus ir nuodėmes, kai jiems labiausiai reikia mūsų meilės ir moralinės pagalbos. Mumyse kyla noras „palaužti“, „nuslopinti“, „priversti“, „reikalauti“. 
  • Dažnai į netinkamą elgesį reaguojame: bausmė, smerkimas, papeikimas. Tačiau į netinkamą elgesį galima reaguoti ir kitaip – tikėjimu – “aš tikiu, kad tai atsitiktinis poelgis, aš tikiu, kad esi vertas, viską išsiaiškinsime ir padarysime viską gerai.  Žinau, kad viskas bus gerai.” Tai – dvasiniai procesai. Tylus žodis veikia stipriau nei garsus, o nepadaryta pastaba yra stipresnė už papeikimą. Turime išmokti tikėti vaikais. Šis tikėjimas sukurs savo pasekmes, prisotins vaiką jėgų ir noro viską įveikti!

4-5 tema „Tėvų emocinė sveikata kaip laimingo vaiko likimo sąlyga. Kaip suprasti vaiko prigimtį ir elgtis su ja pagarbiai?“

Gegužės 12 d. 18.00 val. – 19.30 val

Mes visi vienaip ar kitaip patys esame vaikai. Todėl „nuo vaikystės“ turime daug neišspręstų problemų. Kalbėsimės apie auksinę tėvystės taisyklę – visas emocijas, kurias numalšina patys tėvai savyje, ypač mama, tai pasireiškia vaikuose. Vaikai atsitraukia nuo tėvų nenorėdami su jais bendrauti, nes stengiasi atsikratyti emocinės prievartos. Ir jei tėvai nesupranta, kodėl vaikas yra užsispyręs, jiems labai svarbu susitvarkyti su savo emocijomis ir pirmiausia su savo vidiniu pykčiu, kuris galbūt kaupėsi nuo vaikystės. 

Studijuodami šias temas sužinosite: 

  • neigiamų emocijų svarba laimingam vaiko likimui; 
  • trys galimos emocinės tėvų reakcijos į vaiko norus; 
  • kaip išgyventi neigiamas emocijas ir tokiu būdu atverti savo širdį;
  • kaip realizuoti ir suprasti negyvendintus savo vaikystės scenarijus ir išmokti mylėti, auklėti, lavinti save visą gyvenimą;
  • kaip padėti vaikui tapti ne mumis, o pačiu savimi;
  • kaip augti kartu, išmokti bendradarbiauti ir užmegzti santykius su brangiausiais žmonėmis žemėje (juk tai gali pakeisti viską, pradedant nuo įpročių ir baigiant likimu).

6 tema: „Lyčių pedagogika. Pagrindinės berniukų auklėjimo idėjos. Mamos ir sūnaus santykiai. Tėvo ir sūnaus santykiai “. 

Gegužės 14 d. 18.00 val. – 19.30 val

  • Pagrindinė berniuko auklėjimo idėja yra tokia: kaip man norėti to, ką aš privalau gyvenime daryti.  Apmąstysime, kaip mama gali iš tikrųjų mylėti savo sūnų vadovaudamasi formule: „Aš pagimdžiau sūnų, bet auginu vyrą“. Kai vyras sako, kad mano sėkmė priklauso nuo aplinkybių, jis praranda savo galią.
  • Kalbėsime ir apie tėvo užduotį šeimoje – tai tiesa ir įstatymas, proporcingumo ir teisingumo jausmas. Tėvo pamokos yra pamokos apie santykį su Visatos dėsniais. Tėvas yra numeris vienas vyras berniuko gyvenime. Padaryti berniuką vyru yra vyro reikalas. Berniukas, neišgyvenęs vyro tėvo auklėjimo, gali nerasti tos vidinės šerdies, dėl kurios jis tampa brandžiu vyru. Net subrendęs, jis vis tiek gali likti infantilus, neatsakingas vaikas, neryžtingas, neaiškus dėl savęs, be gilių vertybinių principų.

7 tema: „Lyčių pedagogika. Pagrindinės idėjos, kaip auginti mergaitę. Tėčio ir dukros santykiai. Motinos ir dukros santykiai “. 

Gegužės 19 d. 18.00 val. – 19.30 val

  • Kaip mergaitę teisingai ir oriai auklėti? Kokias idėjas jai perduoti, kokius gebėjimus ir įgūdžius lavinti? Juk pagrindinę merginos auginimo idėją galima suformuluoti taip: „Tegul džiaugsmas visada gyvena tavo širdyje. Moteris yra Gyvybės saugotoja ir davėja.  Moteris yra džiaugsmo saugotoja ir daugintoja “. Ši idėja gimimo metu yra įtvirtinta moters sieloje, tačiau gyvenimo aplinkybės, vystymosi sąlygos galėjo giliai paslėpti šią idėją. 
  • Tėvo ir mamos vaidmuo dukros auklėjime. 
  • Moteris ir emocijų raiška.
  • Mergaitės savivertės reikšmė ir poveikis tolimesniame gyvenime.

8–9  tema „Žmogaus tikslas, gyvenimo paskirtis. Misija, talentai. Kaip kalbėti su vaikais apie likimą apie jų paskirtį? “ 

Gegužės 21 d. 18.00 val. – 19.30 val

  • Klausimą: „Koks mano gyvenimo tikslas?“ galima perfrazuoti kitaip: „Kas aš esu savo kūrybos atžvilgiu? Ką galiu sukurti ir duoti? Ką aš atsinešu į šį pasaulį? Dinamikos, veiksmo nebuvimas ir vystymosi stoka lemia nepagarbą sau ir savęs atstūmimą, liūdesį, apatiją, dirglumą ir kitus rūpesčius. Bet kuri gyvenimo minutė, diena ar metai, kai nevyko jokio vystymosi, tobulėjimo sukelia nusivylimo ir nepasitenkinimo jausmą. Depresija ir nuovargis nuo gyvenimo yra ne kas kita, kaip kaltės jausmas dėl sugaišto laiko gyvenime. Paskirties suvokimas įvyksta tada kai mes išmokstame gyvenime atiduoti, dovanoti, tarnauti! Visi mūsų talentai negalės atsiskleisti ir liks pasislėpę tol kol mes neišmoksime iš nuolat vieni kitus vartojančių žmonių tapti žmonėmis, kurie moka atiduoti.

10-11 tema „Ribos, ribos … ar kaip įdiegti vaikui atsakomybės jausmą? Apmąstymai, klausimai ir atsakymai“. Kurso apibendrinimas.

Gegužės 26 d. 18.00 val. – 19.30 val

Pakalbėkime apie tai, kaip mes tėvai patys užkertame kelią savo vaikams augti ir ugdytis atsakymobės jausmą, o dažnai iš didelio noro atimame iš jų galimybę tapti atsakingais.

  • Tikriausiai visi žinome žmonių, kurie visiškai nepaiso realybės. Jie visą laiką daro neteisingus pasirinkimus. Paprastai tai atsitinka dėl vienos iš dviejų priežasčių. Pirma: kažkas iš artimųjų siekia apsaugoti nuo savo pačių padarinių, kol neįvyksta tikra katastrofa. Antra: jie sukandę dantis išgyvena vieną praradimą po kito ir nieko rimtai nekeisdami, toliau atkakliai lipa ant to pačio grėblio. 
  • Mes, tėvai, dažnai įpratę manyti, kad vaikų gyvenime neveikia priežastiniai ryšiai. Gyvenimo įstatymai veikia tada, kai nesikišame. Mes, tėvai, kaip tik dažnai trukdome savo vaikams: mes įsiveržiame į jo veiksmus ir nutraukiame priežastinį ryšį, kuris yra būtent skirtas vaikui pamokyti. Tėvams turėtų atsibosti nuolat išnarplioti vaiko sunkias situacijas, kurias jis pats ir susikūrė. 

 

Kaina, mokant už visą programą (11 temų) iš karto:

224 EUR 199 EUR

Vieno online seminaro kaina:

28 EUR

REGISTRACIJA

Registruotis dabar

Daugiau informacijos:

egle@sveikuoliai.lt

Informacija

Data:
26 gegužės
Laikas:
18:00 - 19:30
Kaina:
28 EUR

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.