Renginiai kraunami

« Visi Renginiai

Regėjimo gerinimo pratybos internetu

16 balandžio | 18:00 - 20:00

REGĖJIMO GERINIMO PRATYBOS

Balandžio 16 d., 23 d., 30 d., gegužės 7 d.
Zoom platformoje

Kiekviena paskaita bus įrašoma ir pasiekiama peržiūrai savaitę laiko po tiesioginės transliacijos.

Ar norėtum vėl matyti pasaulį ryškiai ir visiškai atsisakyti akinių natūraliais būdais be jokių operacijų?

Tai gali padaryti jau dabar!

Tu daug valandų praleidi prie kompiuterio? Dažnai pervargsti ar patiri stresą darbe, mokykloje ar namuose? Nenuostabu, kad tavo akys nebemato taip, kaip anksčiau. Jos prašo poilsio, priežiūros ir natūralaus, taisyklingo bei gero žiūrėjimo įpročių sugrąžinimo. Per pratybas viso to ir mokysimės, praktikuosime.

Keturios temos.

Galite prisijungti nuo bet kurios temos.

Jose sužinosite:

Tema 1 – „Įvadas. Kaip vėl gerai matyti be akinių?“

 Balandžio 16 d. (antradienis) 18:00-20:00 val.

CheckAkies veikimo principai ir pagrindinės regėjimo blogėjimo priežastys

CheckKaip išsaugoti gerą regėjimą ilgą laiką dirbant su kompiuteriu?

CheckKodėl akių mankšta ir pratimai neduoda ilgalaikio rezultato?

CheckPaprasti praktiniai metodai, leidžiantys atstatyti ir stiprinti regėjimą

CheckPraktiniai užsiėmimai

Check Klausimai – atsakymai

Tema 2 – „Judėjimas. Periferinio regėjimo aktyvavimas ir išplėtimas“

Balandžio 23 d. (antradienis) 18:00-20.00 val.

Kiek svarbus yra judėjimas, koks jo ryšys su geru regėjimu bei atsipalaidavimu. Geram regėjimui būtini judėjimo tipai:
  • fizinis akių ir viso kūno judėjimas;
  • regimo vaizdo judėjimas;
  • dėmesio judėjimas.

Tamsos svarba periferiniam regėjimui.

Tema 3 – „Centralizavimas (dėmesys į detales). Centrinio regėjimo aktyvavimas“

Balandžio 30 d. (antradienis) 18:00-20.00 val.

Pratybose detaliau susipažinsite su akies struktūra ir suprasite, kodėl akis vienu metu mato tik vieną sritį ryškiausiai. Kas yra spoksojimas (dėmesio išskaidymas) ir kodėl jis yra viena pagrindinių regėjimo sutrikimo priežasčių. Kaip taisyklingai žiūrėti į daiktus ir vaizdus, kad susigrąžintume natūralius, prigimtinius, taisyklingus, gero regėjimo įpročius.

Tema 4 – „Veikla iš arti. Ką daryti veiklos metu ir per pertraukėles, kad akys išliktų atsipalaidavusios. Abiejų akių darbo subalansavimas“

Gegužės 7 d. (antradienis) 18:00-20.00 val.

Kaip apjungiant atsipalaidavimo, judėjimo, centralizavimo ir abiejų akių darbo subalansavimo principus, susigrąžinti ir išlaikyti gerą regėjimą:

  • dirbant prie kompiuterio;
  • skaitant;
  • naudojantis išmaniuoju telefonu ar planšete;
  • ilgai atliekant bet kokią kitą artimą veiklą.

Taip pat išmoksite įtraukti gero regėjimo principus ir praktikas į savo kasdienybę, neskirdami tam papildomo laiko.

Naudą ir teigiamą poveikį akims bei savo regėjimui pamatysite iš karto!

Kiekviena paskaita bus įrašoma ir pasiekiama peržiūrai savaitę laiko po tiesioginės transliacijos.

Kaip pasiruošti, ką turėti su savimi:

  • Būkite be lęšių.

Štai ką šias efektyvias praktikas išbandę žmonės kalba apie jas:

Pratybas veda:

Sigita Labutienė

Lietuvos sveikuolių sąjungos viceprezidentė, regėjimo gerinimo stovyklų Lietuvoje pradininkė, sertifikuota V. H. Beitso metodo lektorė. Prieš dvylika metų atsisakiusi akinių, sustiprinusi savo regėjimą, Sigita šiuo metu dalinasi patirtimi ir visame pasaulyje žinomo oftalmologo V. H. Beitso paliktomis žiniomis, leidžiančiomis sustiprinti ar net visiškai atsistatyti gerą regėjimą.

 

Vienos temos kaina:

39 EUR

Mokant už visas keturias temas iš karto, kaina:

156 117 EUR

Kiekviena paskaita bus įrašoma ir pasiekiama peržiūrai savaitę laiko po tiesioginės transliacijos.

Registruotis dabar

Daugiau informacijos:

sigita@sveikuoliai.lt, tel: +37065631211

Informacija

Data:
16 balandžio
Laikas:
18:00 - 20:00

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Scroll to Top

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.